خانوما من خیلی لرز دارم سردم میشه عادیه؟

۱۱ پاسخ

منم همینطوری بودم یکی دو ماه اول ،

منم خیلی سردم میشه

من هم سردم میشه هم گرمم

منم همینجورم

منم هفته های اول همش سردم میشد

برا منم اینجوری بود تو هفته های تو

اره هفته های اول طبیعیه
اردبیلم که بدار از همدان همیشه سرده

آره گلم

لباس بپوش منم سرمایی شدم
البته عفونت و علائم سرماخوردگی اگر نداری

منم همش سردم میشد الان هفتت پایینه هوام خیلی سرده طبیعیه گلم

عفونت یا سرماخوردگی نداری

سوال های مرتبط