روانشناس کودک میگفت از ۱۸ ماهگی میشه گرفت دیگه
منم دیگه قصد دارم دندونش دراومد بگیرم که بعضی هاش یکم زده بیرون ولی از ۱۸ ماهگی به بعد هر چهزودتر بگیری راحت تری
من ۱۴ ماهگی از شیر خودم گرفتم روزا شیر خشک میدم تا دوسالگی ..از زمستون شیر پاستوریزه یا شیر گاو جایگزین شیر خشک میکنم
دوسالگی گرفتم
دستور کیکتونو میدین بی زحمت مرسی
تا دوسالگی بهش میدم شیر خودمو میخوره پسر بزرگمم شیرخشکی بود اونم تا دوسالگی شیر خورد
تا دوسال حتما میدم شاید هم یکی دوماه بیشتر
فعلا ک شیر میدم چون گاهی لج میکنه و اصلا غذا نمیخوره همون شیر نگهش میداره
تا ۲۳ ماه ونیم دادم دوهفته مونده به تولدش گرفتم
دوسالو دوماه كم
۲ سال از ۱۸ ماه شروع میکنم کم کردن
تا ۲۱ ماهگی میخوام بهش شیر بدم آذر از شیر میگیرمش
به به دلم خواست
چطور با بچه کوچیک کیک هم میپزین😀
من تا تولدش بهش شیر میدم
دی ماه که شد اونوقت از شیر میگیرمش
تا دو سالگی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.