۱۴ پاسخ

تا ۲ سالگی انشاالله خدا توان بده و مشکلی نباشه

تا دوسال

من ۱۸ماهگی ازشیر میگیرم چون دیگه شیر سیزش نمیکنه

من انشالله از ماه بعد میخوام بگیرم

عزیزم اگر شیرخوردنش بیش از حده و غذا نمیخوره و خوابشو مختل کرده
حتما بگیرش
شیر دیگ اولویتی نداره نهایتا ۲.۳وعده

من گرفتمش از شیر

دوسالگی انشالله

باتمام دهن سرویسی هام تا ۲ میدم

تا دو سال

۲سال ب امیدخدا

پسر من با خواهر و برادرش بازی می کنه و غذا هم می خوره . تنهایی هر کار کنم غذا نمی خورده . گاهی تو خونه تنها می گذارم که خواهر و برادرش مواظب باشند .

عادتش بده به غذا خوردن .بچه رو بده دست پدرش یا پیش پدر ومادرت زیاد کنارش نباش که بهونه شیر بگیره

تا 22ماهگی میدم

چون تولدش اذر هست قبل از ان ابان شروع می کنم کم کم از شیر گرفتن
تابستان سال بعد از پوشک می گیرم .

سوال های مرتبط