من از دکترش پرسیدم گفت تا دو سالگی بده
من تا دو سالگی به دخترم شیر میدم چون زیر یکسال که بود رفلاکس شدید داشت اصلا خوب شیر نخورد
الانم دوبار در طول روز بیشتر نمیخوره
1سال و 10 ماه دوست دارم بگیرم
باز نمیدونم
منکه تا ۲ سالگی میدم
دکتر پسرم گفت از ۱۸ ماهگی میشه دیگه پاستوریزه بدی جای شبر خشک
تا دوسالگی
من تا دوسالگی میخوام بدم
والا من تصمیم ندارم از شیر بگیرمش
تا ۲نیم سالگی شیر خشک میدم بعدش شیر گاو
دلم میخاد همیشه شیر بخوره
ویتامینش بالاست خوبه برای بچه من که تا دو سالگی میدم منتها فقط شبا
من که فعلا میدم تا دو سالگی میتونن بخورن چرا باید بگیرم دختر کلا در روز ۳۰۰ سی سی میخوره یعنی دو وعده اونم زیاد نیست دکتر گفت بدم تا ۲ سالگی
من قصد دارم تا ۲سالگی بدم آخه دخترم اصلا شیر پاستوریزه نمیخوره الان ۳دفعه تو شبانه روز میخوره
من الآنم گرفتم نزدیک یک ماهه
من چند روزی هس گرفتم تو شیشه شیرش پاستوریزه میریزم
البته دخترمن خیلی وقت بود کلا دیگ یک وعده میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.