مامان ابوالفضل کجایب دیگه پیامات نمیبینم
من هر دو بچه مو یک ماه بعد واکسن 18,ماهگی گرفتم خیلی راحت بود اذیت نشدن از اونجایی ام ک شیرم زیاد نیست وزن کم نکردن ولی ی مدت خورد خوراک شون و تنظیم میکنم ک آسیب نبینن
من بعد واکسن ۱۸ماهگی میخام بگیرمش دیگ خسته شدم یکسره میچسبه بهم میگه ممه
تا ۲۱ ماهگی دکتر گفت بده
منم میخوام اردیبهشت بگیرم دارم داغون میشم بچمم خواب درست نمیره
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy
من احتمالا شهریور باید بگیرم
من دخترم یک سال و یک ماهشه دختر بزرگمو بیست ماه گرفتم اینو نمیدونم کی بگیرم بدنم جون نداره دیگه داغون داغونم میگن باید تو گرمی هوا نگیرین
منم احتمالا اردیبهشت بگیرم میشه یکسال و نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.