دختراااا سرکلاژ درد داره میشه بگین

۷ پاسخ

نه اصلا
راحت‌ترین عمله
اصلا نمیفهمی

نه درد نداره

نگران نباش فاطمه به خودت استرس نده از زایمان بدتر نیس که

ترسیدم بخاطر اون

نع اصلا

نه خواهرم ۱۵سال پیش شد بیهوش کردن دوختن چیزی احساس نمیکنی درد نداره اصلا فک کنم از داخل می‌دوزند.درد نداره موقع زایمانم باز میکنن

باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط