تو الان باید بری پزشک قانونی شکایت کنی پدرشو در بیاری بشه بار اول و اخرش نه اینکه بشینی منتظر باشی زنگ بزنه اصلا زنگم بزنه ک چی؟اینطوری شل بگیری دفعه بعد بیشتر میزنه خودتو کوچیک میکنی از من گفتن
بهش زنگ بزن طلاق اسمش اسونه
تو بچه داری هیچ کی برای بچه پدر مادر نمیشه غرورتو بزار زمین زندگی همه مشکل داره همه ماهم کتک خوردیم ولی از قدیم گفتن زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن
بخاطر بچت بگذر
اونایی که میگن شکایت کن سخت در اشتباهن زندگی لباس نیس که به راحتی عوضش کنی
اصلا کوتاه نیا نمیگم طلاق ن ولی کوتاه نیا تا ادبش نکردی برنگرد برو پزشک قانونی نامه بگیر پدرشو دربیار
بنظرم تو ک اینطوری نمیرفتی خونه بابات میموندی کتک میخوردی همونجا دیگ بهتر از اینه تهش خودت بری بهش زنگ بزنی یا راحت ببخشیش پررو تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.