۱۰ پاسخ

الان چند کیلو هستش بچه

فکر میکنم سرلاک بخوری بهتره من ک حبوبات گوشت حلیم بستنی خیلی میخورم با تخم مرغ

یعنی رو بچه اثر نمیزاره

من از یکی شنیدم با بستنی و شیر و موز خورده یک قوطی نیم کیلو بچشو وزن داده دیگ درست و از غلطش نمیدونم

خواهرم استفاده کرد گفت دوست ندارم یکبار خورد

چی هست
چرا به من نگفته بخورم🫤

چند گرفتی؟
تو نت ۳۵۰زدن
منم باید بخورم🫢😐

من خوردم پسرم حساسیت پروتئین گاوی گرفت ۸ قوطی خوردم ۲۹۰۰ اومد

من نخریدم بخورم 😐🙁
خوشم‌نمیاد اصلاااا
بجاش چیزای دیگ میخورم

منم تازه شروع کردم به خوردن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری