۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم من بعد سه ماه پریود شدم

منم هنوز نشدم

من بعدزایمان ۲۰روزخونریزی داشتم بعداون قط شد چهل روزبعدبازم پریود شدم

آره.

سوال های مرتبط