روغن نعناع برای زودانزالی در آقایان و نحوه مصرف آن

آبان ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
روغن نعناع برای زودانزالی

استفاده از روغن نعناع برای زودانزالی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در درمان زودانزالی و حتی افزایش لذت جنسی کمک کند. اگرچه محصولات جنسی و بهداشتی فراوانی در داروخانه‌ها موجود است که بتواند مشکل زودانزالی را حل و کنترل کند، اما گاهی به دلایل مختلف استفاده از آنها مقدور نیست. استفاده کردن از یک محلول گیاهی برای بهبود مشکل زودانزالی می‌تواند به افرادی که به ترکیبات داروخانه‌ای حساسیت دارند، کمک زیادی کند و مشکل آنها را تا حد بسیار زیادی رفع کند. توجه داشته باشید که قبل از مصرف هر داروی گیاهی و شیمیایی با متخصص مشورت نمایید. 

روش استفاده روغن نعناع برای زود انزالی

اگر روغن نعناع را قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی یا قویترین راه درمان زود انزالی ندانیم، می‌توانیم از آن به عنوان یکی از روش‌های گیاهی و غیرشیمیایی برای کنترل و درمان زودانزالی یاد کنیم. 

روش استفاده از روغن نعناع برای زودانزالی اینگونه است که نیم ساعت قبل از نزدیکی و رابطه جنسی آن را روی آلت تناسلی بمالید، سپس قبل از نزدیکی به خوبی بشویید و بعد رابطه داشته باشید. 

این روغن را می‌توان به تنهایی یا مخلوط با روغن کنجد استفاده کرد. روغن نعناع باعث ایجاد گزگز یا بی حسی عضو و نهایتا تاخیر در انزال می‌شود. از دیگر فواید آن می‌توان به افزایش جریان خون در ر‌گ‌ها و افزایش نعوظ و احساس لذت بیشتر در هر دو طرف اشاره کرد.

* همچنین در مورد انواع داروی تاخیری و میزان تاثیرگذاری شان در این مقاله بیشتر بخوانید

فواید روغن نعناع برای مسائل جنسی چیست؟

فواید روغن نعناع برای مسائل جنسی

  • موثر در افزایش میل جنسی زنان و مردان
  • موثر در درمان عفونت‌های واژن
  • یک پماد موضعی طبیعی برای تحریک سلول‌های عصبی و ایجاد حس لذت بیشتر
  • موثر در افزایش ترشح هورمون‌های جنسی به واسطه بوی خاص و خوشایند آن
  • موثر در افزایش توان جنسی به یمن داشتن عناصر مفید مانند امگا 3، پتاسیم، آهن و ویتامین های دیگر
  •  موثر در فعال کردن گردش خون و افزایش جریان خون در اندام مردانه و افزایش نعوظ

درمان زود انزالی خانگی فوری

استفاده از ترکیبات زیر شاید بتواند در درمان زودانزالی کمک کند. اگر به هر دلیل فقط و فقط می‌خواهید از روش‌های خانگی و طبیعی برای درمان زودانزالی خود کمک بگیرید، تکنیک‌های زیر می‌تواند موثر واقع شوند، البته به شرطی که در اجرا و استفاده از آنها مداومت داشته باشید و صبر پیشه کنید. 

ترکیب زنجبیل و عسل 

زنجبیل به افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی کمک می‌کند؛ عسل هم به عنوان تقویت کننده قوای جنسی می‌تواند اثربخشی زنجبیل را دو برابر کند. برای تاثیر این معجون گیاهی، هر شب قبل از خواب نصف قاشق زنجبیل و عسل را با یکدیگر میل کنید.

ترکیب دارچین و عسل

از آنجایی که دارچین حاوی برخی ترکیبات معطر و مواد شیمیایی طبیعی است، یکی از برجسته‌ترین داروهای گیاهی برای انزال زودرس و رابطه جنسی طولانی مدت محسوب می‌شود.

استفاده از جو دوسر 

جو دوسر در آرام کردن عضلات انقباضی موثر است. بنابراین می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال مردان و افزایش طول مدت معاشقه کمک کند. می‌توانید مقداری از این دارو را در آب خیس کنید و مستقیما قبل از برقراری رابطه جنسی میل کنید.

روغن نعناع

روغن نعناع حاوی خواص متعددی است که باعث بهبود عملکرد نعوظ در مردان می‌شود. همچنین این روغن کیفیت و تعداد اسپرم نرمال را بهبود می‌بخشد و مردانگی را تقویت می‎کند. روغن نعناع همچنین احساس بی حسی آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و احساس هیجان را کاهش می‌دهد.

* در مورد انواع اختلالات اسپرم و تأثیر آن بر ناباروری مردان بیشتر بخوانید

گیاه هلیون 

هلیون حس لذت جنسی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با افزایش حس لذت، مرد می‌تواند با موفقیت به حداکثر میل جنسی برسد. می‌توانید مقداری هلیون تازه را در آب بجوشانید و سپس یک قاشق غذاخوری عسل کوهی را به آن اضافه کنید و به صورت روزانه به مدت یک هفته آن را میل کنید.

پیاز

پیاز دارای خواص تقویت کنندگی جنسی در مردان است و می‌تواند انزال را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. برای اثر بخشی این داروی گیاهی، ابتدا پیازها را خرد کرده و در مقداری آب قرار دهید. سپس بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون ظرف را بنوشید. آب این معجون را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی میل کنید.

سیر

سیر می‌تواند به افزایش جریان خون آلت تناسلی کمک کند. چند تکه سیر را با شعله ملایم در روغن حیوانی تفت دهید تا قهوه‌ای طلایی شود. این معجون به دست آمده را هر روز مصرف کنید. یا به جای پخت سیر می‌توانید ۳ تا ۴ حبه سیر را برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ بجوید.

مارچوبه

ریشه گیاه مارچوبه در درمان خانگی زودانزالی بسیار موثر است. می‌توانید ریشه گیاه را در شیر بجوشانید و هر روز دو بار بنوشید تا کنترل خود را بر عضلات آلت تناسلی تقویت کنید.

معجون تخم مرغ، هویج و عسل 

یک عدد تخم مرغ نیم پز را با هویج رنده شده مخلوط کنید. ۳ قاشق چایخوری عسل به مخلوط تخم مرغ و هویج اضافه کنید. این معجون را به مدت حدود سه ماه به صورت روزانه مصرف کنید تا به نتایج عالی برسید.

میخک

میخک یک داروی گیاهی تقویت کننده جنسی است و برای کاهش خطر اختلالات جنسی مردانه استفاده می‌شود. میخک زمان نعوظ را افزایش می‎دهد و در نتیجه عملکرد جنسی را بهبود می‌بخشد. این داروی گیاهی همچنین به دلیل داشتن خاصیت واجی کارانا به افزایش فعالیت جنسی و درمان انزال زودرس کمک می‌کند. می‌توانید ۱ قاشق غذاخوری میخک را قبل از رابطه جنسی بخورید یا اینکه ترکیب میخک و عسل را به صورت روزانه بعد از غذا مصرف کنید.

دمنوش هسته انبه، تمر هندی و عناب

دمنوش هسته این میوه‌ها می‌تواند تاثیر مطلوبی در درمان زود انزالی داشته باشد. این دمنوش را باید ۱ تا دو بار در روز به صورت مداوم مصرف کنید.

*همچنین درباره انوع دمنوش انرژی زا در این مقاله بیشتر بخوانید.

آیا درمان زود انزالی با خمیر دندان واقعیت دارد؟

در این باره باید بگوییم که خمیر دندان تاخیری ایجاد نمی‌کند بلکه به دلیل ماده لیدو کائینی که در آن بکار رفته شده تا حدودی احساس خنکی و بعد حرارت در موضع مالیده شده ایجاد می‌کند. بد نیست بدانید که هیچ مدرک علمی دال بر اینکه خمیر دندان می‌تواند به عنوان تاخیری عمل کند، منتشر نشده است؛ اما احتمال اینکه روغن نعناع و سایر مواد شیمیایی موجود در خمیر دندان، از جمله انواع سفیدکننده‌های دندان بتوانند منجر به حساسیت و تحریک پوست شوند، بسیار زیاد است. استفاده از خمیر دندان ممکن است به تاول‌های دردناک بر روی آلت و سوزش‌های جدی واژن منجر شود و واژن را برای عفونت‌های بیشتری تحریک کند.

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی چیست؟

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی چیست؟

عرق گل گاو زبان

کاهش استرس، تنظیم هورمون تستوسترون

عرق نعناع

آرامش بخشی، کاهش تنش

عرق زنجبیل

طبع گرم تقویت سیستم قوای جنسی و محرک و انرژی زا و آرمبخش

عرق آویشن

ضد التهاب و تقویت سیستم عصبی

عرق دارچین

محرک و انرژی زا و تقویت‌کننده قوای جنسی و آرامش‌بخش

عرق پنیرک

کنترل اضطراب و استرس

عرق کاسنی

افزایش و تقویت اسپرم

عرق هل

تقویت کننده غرایز جنسی و محرک قوای جنسی؛ جلوگیری کننده از ناتوانی جنسی و زود انزالی

عرق رازیانه

باعث افزایش سطح هورمون تستوسترون در بدن و میل به عمل زناشویی می‌شود

قیمت روغن نعناع برای زود انزالی

بد نیست بدانید که روغن نعناع به عنوان یک راه ساده و در دسترس و خانگی برای درمان زودانزالی قیمت چندان بالایی ندارد و با قیمت مناسب در بیشتر عطاری‌ها و حتی داروخانه‌ها موجود است. 

کلام آخر

استفاده از روغن نعناع برای زودانزالی روش غیر ایمن و بدی نیست؛ این روغن یکی از روغن‌ها و ترکیبات گیاهی و سنتی موجود در بازار است که می‌تواند در طولانی مدت و به شرط مداومت در استفاده، در درمان و بهبود زودانزالی موثر باشد. 

به یاد داشته باشید که در هنگام رابطه جنسی به دلیل رعایت بهداشتِ دو طرف مجاز به استفاده از هر ترکیبی نیستید؛ مثلا استفاده از وازلین، خمیر دندان و ... هرگز توصیه نمی‌شود؛ در عوض می‌توانید از ژل‌های مخصوص رابطه استفاده کنید و به این ترتیب بهداشت جنسی دو طرف را هم رعایت کنید.