جدیدترین مدل‌های گردنبند در گالری روبی

مهر ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
جدیدترین مدل‌های گردنبند در گالری روبی

گردنبندها از ابتدایی‌ترین اکسسوری‌های زینتی محسوب می‌شوند، که در تمام دوران‌ها به عنوان نمادی از تجمل و زییابی شناخته شده‌اند. همین امر سبب شده است که همواره دیدگاه خاصی به این زیور زیبا وجود داشته باشد و طراحان و سازندگان طلا و جواهر در صدد باشند تا مدل‌های خاص و منحصر به فردی از این اکسسوری جذاب را ارائه دهند. پیرو همین مسئله طراحان خوش ذوق در مجموعه روبی گلد کاکلشن‌های مختلف از انواع مدل‌های جذاب و بی نظیر گردنبد و زنجیر طلا را در سبک‌های مردانه و زنانه گردآوری کرده‌اند تا بتوانند پاسخگوی سلایق و خواسته‌های تمام اقشار جامعه باشند.

در این مقاله می‌خوانید:

گردنبند و زنجیر در وبسایت روبی

 از آنجایی که گردنبندها تکمیل کننده تیپ و استایل افراد هستند، تمایل استفاده از این زیور محبوب در بین زنان و مردان به خوبی قابل درک است، گردنبند هایی مانند کارتیه یا زنجیرهای ساده از مدل‌هایی هستندکه هیچ گاه از مد نمی‌افتند و همواره مورد استقبال زنان و مردان شیک پوش می‌باشند. در همین راستا گالری روبی کالکشن‌های مختلف از انواع گردنبند زنانه، مردانه و بچه‌گانه، را در شعب مختلف و در وبسایت روبی ارائه کرده تا بتواند هدف اصلی مجموعه یعنی جلب رضایت مشتریان خود را تحقق بخشند و شما به راحتی می‌توانید قیمت انواع گردنبند طلا ظریف و نگین‌دار این کالکشن‌ها را بررسی کنید، در ادامه شما را با این کالکشن‌های زیبا آشنا می‌کنیم:

کالکشن‌های گردنبند روبی گلد

در وبسایت روبی گلد، گردنبند و زنجیر طلا در دو دسته مجزا از هم قرار گرفته‌اند و در هر دسته بندی کالکشن‌های مختلفی ارائه شده است، مواردی که در قسمت گردنبندهای این مجموعه می‌توانید ببینید، شامل موارد زیر می‌باشند:

• گردنبند زنجیری

گردنبند‌های زنجیری با آویزهای فانتزی و نگین‌دار به خوبی در این دسته بندی خودنمایی می‌کنند، شما می‌توانید قیمت انواع گردنبند طلا ظریف این مجموعه را با سایر طلا فروشی ها مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمائید. 

• گردنبند حرف و اسم 

یکی از ترندهای جذابی که هرگز از چرخه مد خارج نشد، گردنبندهای ظریف حروف و اسم می‌باشند که به زنجیر طلا متصل شده‌اند، این سبک گردنبند و آویز طلا با تنوع بی‌سابقه‌ای که در گالری روبی دارند، می‌توانند هر سلیقه و نظری را تامین کنند. 

• گردنبند چشم و نظر: 

انواع این سبک گردنبند در طر‌ح‌ها و مدل‌هایی مانند زنجیر چشم و نظر یورمن، گردنبند رولو با چشم و نظر گرد، گردنبند چشم و نظر صدفی و نمونه‌های بی‌نظیر و زیبا دردسترس همگان قرار دارند. 

• گردنبند کارتیر 

بدون شک یکی از مدل‌های گردنبند که همواره مورد توجه بانوان بوده و هست، گردنبند و زنجیر کارتیه است، در کالکشن کارتیه روبی گلد علاوه بر انواع زنجیر ساده طرح کارتیر در سایزها و اندازه‌های مختلف، سبک جدیدی از گردنبندها که در واقع تلفیق زنجیر کارتیه با انواع آویزهای جذاب و زیبا می‌باشد، هم وجود دارند که توانسته‌اند، مخاطبان خاص خود را جذب نمایند. 

• گردنبندهای سنگی 

در این کالکشن می‌توانید انواع گردنبندهای سنگی و مروارید را در تلفیق با زنجیر طلا بیابید، آویزهایی از سنگ مالاکیت یا گردنبند سولیتر در مدل‌های مختلف به خوبی چشم بیننده را خیره می‌کنند.

• گردنبند رولباسی 

زیبایی گردنبندهای رولباسی کارتیه و زنجیر یورمن در این مجموعه باعث متفاوت شدن آن شده است، گردنیند رولباسی ونکلیف با ظاهر خاص و مشکی رنگ خود یک گزینه عالی برای لباس‌های شما است.   

• چوکرهای خاص 

چوکر‌ها بدون شک یکی از خاص‌ترین مدل‌های گردنبند به حساب می‌آیند که تنها قشر خاصی علاقمند به استفاده از آن‌ها هستند، همانند سایر زیورآلات روبی گلد این کالکشن‌ها نیز با تنوعی زیبا از انواع زنجیر چوکرطلا و چوکر چرم و طلا، توانسته‌اند مخاطبان خود را راضی نگه‌دارند. 

• گردنبند ماه تولد 

آویزهای طرح ماه تولد و صور فلکی به همراه گردنبندهایی با همین تم از دیگر نمونه‌های آویز و زنجیر طلا هستند که توسط این مجموعه ارائه شده‌اند.

کالکشن زنجیر طلا روبی گلد

کالکشن زنجیر طلا روبی گلد 

زنجیر طلا از اکسسوری‌هایی است که به طور روزمره توسط بانوان استفاده می‌شود، این زیور زیبا برای مراسم‌های مختلف عروسی، مهمانی دورهمی، تولد و سایر مناسبت‌ها، بسیار کاربردی بوده و علاوه بر این که در تکمیل استایل بانوان بسیار تاثیرگذار است، زیبایی چشم نوازی به لباس آن‌ها می‌بخشد. نمونه‌هایی که در این کالکشن خواهید دید شامل: زنجیر فلامینگو، انواع زنجیر کارتیر، زنجیر هرینگبون، تیغ ماهی، ورساچه و صدها مدل از برندهای مطرح دنیا می‌باشند. انواع زنجیر طلا مردانه نیز از جذاب ترین مدل های برای مردان هستند.

کلام آخر 

از محاسن قابل توجه محصولات روبی گلد این است که علاوه بر ارائه محبوب‌ترین و جدیدترین انواع گردنبند و زنجیر طلا از برندهای معروف، یک مجموعه بی‌‌نقص از طرح‌های جدید و مینیمال را نیز معرفی کرده‌اند، که با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه شده‌اند. شما دروبسابت روبی می‌توانید قیمت انواع گردنبند طلا ظریف، پلاک و آویز، زنجیر طلا و سایر زیورآلات مورد نیاز خود را جستجو کرده و در صورتی که مناسب سلیقه و نظر شما بودند، اقدام به خرید نمائید.