بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری کدام است؟

مرداد ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
نوشیدنی ناشتا برای لاغری

ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دنبال راهی برای کاهش اضافه وزن و لاغری شکم و پهلو هستند. باید بدانید که رژیم غذایی و تغذیه نادرست تاثیر بسیار مخربی بر سلامت بدن دارد و آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. رژیم‌های غذایی سخت گیرانه، قرص‌ها و مکمل‌های لاغری و غیره ممکن است شما را به خواسته خود برسانند اما در کنار آن می‌توانند بسیار پر خطر باشند. اگر قصد کاهش وزن دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نوشیدنی‌های این مقاله را از دست ندهید.

بهترین نوشیدنی ناشتا چربی سوز شکم و پهلو

بسیار مهم است که روش کاهش وزن برای متناسب کردن اندام بسیار خود را پیدا کنید و به دنبال قرص‌ها و مکمل‌های لاغری نروید. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه تمرینی متناسب با شما می‌تواند شما را اصولی و درست به وزن ایده‌آل برساند. به هیچ عنوان هیچ وعده غذایی را حذف نکنید و هر وعده غذایی را منظم و در ساعت دقیق میل کنید. همچنین برای خود یک هدف واقع بینانه در نظر بگیرید. اینکه بتوانید در یک مدت زمان کوتاه مقدار زیادی وزن کم کنید، کاری نشدنی است و به شما آسیب وارد می‌کند. بنابراین هدفی را انتخاب کنید که متناسب با شما و اراده‌تان است.

خیلی از ما امروزه به دنبال راه‌های مختلفی برای کاهش وزن هستیم و هر کدام حداقل یک یا چند راه را امتحان کردیم و ممکن است که نتیجه‌ای نگرفته باشیم. در کنار ترکیب رژیم غذایی و برنامه ورزشی که دارید، از نوشیدنی‌های چربی سوز غافل نشوید. در اینجا شما را با چند وشیدنی که به روند چربی سوزی شم کمک می‌کنند آشنا می‌کنیم.

  • چربی سوز کیوی و اسفناج

مواد لازم: برگ اسفناج، کیوی، عسل، آبلیمو، یخ

اگر به دنبال یک چربی سوز برای شکم و پهلوهای خود هستید، این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود مصرف کنید. تمامی مواد را داخل میکسر ریخته و خوب مخلوط کنید و در آخر یخ را به آن اضافه کنید. تا زمانی که یخ کامل خرد شود میکسر را روشن نگه دارید. این نوشیدنی را می‌توانید صبح بصورت ناشتا هم نوش جان کنید.

  • چربی سوز لیمو، خیار و نعنا

مواد لازم: خیار، نعنا تازه، لیمو ترش، آب، پودر زنجبیل

ابتدا آب را جوشانده و در حالت جوش تمام مواد را به آن اضافه کنید و اازه دهید تا 30 دقیقه دیگر بجوشد. پس از آنکه سرد شد روزانه 2 وعده نوش جان کنید. در این ترکیب می‌توانید از عرق نعنا هم استفاده کنید.

نوشیدنی ناشتا چربی سوز

بی‌رحم‌ترین نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

لاغری شکم و پهلو معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی و اصلی‌ترین هدف در کاهش وزن است. طبق تحقیقات دانشمندان در صورتی که دور شکم شما بیش از 102 در مردان و 88 در زنان باشد، به چاقی شکم مبتلا هستید. برخی از روش‌ها می‌توانند چربی‌های ناحیه شکم و پهلو را بیشتر از نقاط دیگر مورد هدف قرار دهند. یکی از بی‌رحم‌ترین و تاثیر گذارترین مواد در لاغری و چربی سوزی ناحیه شکم، دارچین است. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف روزانه دارچین کمک بسیار زیادی به کاهش وزش و چربی سوزی می‌کند.

اگر از رژیم‌های غذایی که تا به حال داشتید نا امید شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که دارچین را در برنامه رژیم غذایی خود بگنجانید. از فواید دارچین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش و ثبات قند خون
  • چربی سوزی مخصوصا در ناحیه شکم
  • از بین بردن چربی‌های موضعی زیر پوست و سلولیت
  • کاهش اشتها و احساس سیری

توصیه می‌شود بطور روزانه 500 میلی‌گرم دارچین در وعده صبحانه، 1000 میلی‌گرم در وعده نهار و 500 میلی‌گرم در وعده شام میل کنید تا تاثیر آن را پس از گذشت چند هفته در بدن خود متوجه شوید. هر روز صبح بصورت ناشتا مخلوط دارچین و عسل را با آب جوش مخلوط کرده و پس از آنکه کمی خنک شد نوش جان کنید. در هر حال باید در مورد خوردن دارچین در بارداری بسیار محاط باشید.

دارچین برای لاغری شکم

فوق‌العاده‌ترین معجون لاغری در یک هفته

طبق تحقیقات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) بیش از 71 درصد از افراد بالای 20 سال دچار اضافه وزن و چاقی هستند. بسیاری از آنها چندین روش را برای کاهش وزن استفاده کرده‌اند و تقریبا بی‌نتیجه بوده است. فرآیند لاغری و کاهش وزن با تغییر در عادات غذایی، آشامیدن و ورزش همراه است. باید بدانید که هیچ نوشیدنی به تنهایی نمی‌تواند شما را لاغر و باعث چربی سوزی شود، اما برخی از این نوشیدنی‌ها می‌توانند به روند کاهش وزن شما کمک کنند و برای این فرآیند مناسب باشند.

  • زنجبیل

نوشیدنی چای داغ به همراه زنجبیل می‌تواند باعث کاهش گرسنگی، ایجاد احساس سیری و سوزاندن کالری در بدن شود. سال‌های بسیار زیادی است که مردن از زنجبیل برای بهبود سلامت دستگاه گوارش و به عنوان ضد التهاب استفاده می‌کنند.

  • سرکه سیب

سرکه سیب به عنوان یک نوشیدنی برای کاهش وزن بسیار تاثیر گذار است. یک مطالعه نشان داده است که افرادی که در رژیم غذایی خود از سرکه سیب استفاده کرده‌اند نسبت به افرادی که یک رژیم غذایی بدون سرکه سیب داشته اند، کاهش وزن بیشتر و کلسترول پایین‌تری داشتند. هر روز صبح یک فنجان سرکه سیب بنوشید تا اثر بخشی آن را پس مدتی متوجه شوید.

  • آب گازدار

اگر عاشق نوشیدنی‌های گازدار قندی مانند انواع آبمیوه‌های گازدار، دلستر و نوشابه هستید، توصیه می‌کنیم تا از آب گازدار به عنوان جایگزین آنها استفاده کنید. آب گازدار به بدن شما احساس سیری می‌دهد و در سوزاندن کالری موثر است. همچنین می‌توانید با سلیقه خود آب گازدار را با مواد طبیعی طعم‌دار کنید.

نوشیدن آب ولرم ناشتا برای لاغری

اکثر ما ترجیح می‌دهیم تا روز خود را با قهوه یا چای شروع کنیم و زمانی که نوبت به نوشیدن آب می‌رسد، آب یخ را انتخاب می‌کنیم. باید بدانید که نوشیدن آب یخ به بدن آسیب می‌رساند. اگر تمایل به کاهش وزن دارید و برای خود ک رژیم غذایی طراحی کرده‌اید، نوشیدن روزانه 8 تا 10 لیوان آب ولرم را در برنامه خود بگنجانید.

آی یکی از نوشیدنی‌های تاثیرگذار در دوران کاهش وزن و لاغری است. علاوه بر اینکه کالری ندارد، فرآیند متابولیکی و فیزیولوژیکی بدن را تسهیل بخشیده و باعث سم زدایی می‌شود. همچنین نوشیدن آب سوخت و ساز بدن را افزایش داده و از گرسنگی جلوگیری کرده و به شما احساس سیری می‌دهد. از دیگر فواید نوشیدن آب ولرم عبارتند از:

  • جلوگیری از پیری زودرس
  • سم زدایی بدن
  • کمک به سیستم گوارش
  • التیام علائم سرماخوردگی و سرفه
  • تسکین درد
  • خواب آور و تنظیم خواب (به ویژه درمان بی خوابی در بارداری)
  • بهبود گردش خون
  • محافظت از پوست در مقابل عفونت‌ها
  • کمک به یبوست (به ویژه یبوست بارداری)
  • افزایش سوخت و ساز
  • تامین انرژی مغز

بنابراین توصیه می‌شود اگر به دنبال کاهش وزن هستید و یا حتی در روند کاهش وزن قرار ندارید، نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب ولرم را در برنامه غذایی خود قرار دهید. طبق سازمان بهداشت جهانی، نوشیدن آب به جای انواع نوشیدنی‌های پرکالری به روند کاهش وزن شما کمک می‌کند.

آب ولرم ناشتا برای لاغری

معجون لاغری ناشتا

در این قسمت شما را با 3 معجون لاغری آشنا می‌کنیم که طرز درست کردن آنها بسیار ساده بوده و به روند کاهش وزن و چربی سوزی شما کمک می‌کند.

  • معجون انار

آب انار کالری کمی دارد اما حاوی انرژی بسیار زیادی است. یک فنجان آب انار را با نصف فنجان آب مخلوط کنید و روزانه بصورت ناشتا نوش جان کنید. این معجون هم بسیار مغذی و پر انرژی بوده و هم خاصیت سیرکنندگی دارد.

  • معجون زنجبیل و لیمو ترش

این معجون حاوی مقدار زیادی ویتامین C و آنتی اکسیدان است که علاوه بر اینکه به سم زدایی و دفع سموم کمک می‌کند، باعث کاهش وزن و چربی سوزی می‌شود. لیمو ترش و زنجبیل را با مقداری آب مخلوط کرده و از صافی رد کنید و روزانه بصورت ناشتا نوش جان کنید.

  • معجون چای سبز و زنجبیل

یکی از قدیمی‌ترین دمنوش‌های لاغری چای سبز است. ترکیب چای سبز و زنجبیل یکی از تاثیرگذارترین چربی سوزهاست و موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن می‌شود.

معجون لاغری ناشتا