۵ پاسخ

عفونت رو حتما پیگیرش باش عزیزم ....۲۸هفته میشه ۶ماه و نیم؟یا تو ۷ماه هستی

اصلن بیخیال عفونت نشید چون خود عفونت برا جنیین به مرور ضرر داره زیاد بشه جلوشو نگیری و باعث پارگی کیسه اب میشه. زایمان زودرس میاره منم دارم عفونت یه دوره سفکیسم ۴۰۰ خوردم با اون خوب نشدم الان سفالکسین ۵۰۰ نوشته اونو میخورم حتما با دکترت بگو تا دارو برات بده .آزمایش عفونت اداراری دادی

کرم کلوتریمازول

منم عفونت دارم هیچ جوریم خوب نمیشه دیگه بیخیالش شدم

باید پزشکت با توجه ب شرایط بارداریت برات دارو تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وسوم بارداری