۴ پاسخ

واسه چی استفاده کنی ؟
لتروزل همون بخاطر این استفاده میشه که باردار بشی

برا چی بخوری؟

دوستان ۷هفتم هستش سرماخوردم چی بخورم

لتروزول واسه اینه که باردار بشی

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا هفته بیست‌وپنجم بارداری