۱ پاسخ

من ۶هفته باردارم ۴ ماه قبل یی سقط،داشتم الان باید چیکار کنم حالت تهوع یبوست شدید نفخ معده و همش،فک میکنم تو گلوم یی چیزی گیر کرده😑 در کل وای خدایا مادر شدن خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری