مامانا ازمایش تیرویید رو هم میشه عصر داد؟

۶ پاسخ

ناشتا باش

ازمایش تیروئید تیاز به ناشتایی نداره
ولی هورمونیه..باید قبل ساعت ۱۱ صبح انجام بشه
قرصم بهتره بعد ازمایش بخوری تا خطا پایین بیاد

باید ناشتا باشی

نه گلم باید ناشتا باشی

والا من دکترم بهم میگه ناشتا باش قرصت رو بخور یک ساعت از خوردن قرصت که گذشت آزمایش بده

بله نیاز به ناشتایی نیست

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان امید روزهای سخت مامان امید روزهای سخت هفته بیست‌وپنجم بارداری