۷ پاسخ

سلفری از ۱۰ هفته به بعد میشه انجام داد اما دکتر من گف صبر کن تا از سلامت جنین با سونو ان تی مطمئن بشی بعد سلفری بده
چون آزمایش گرونی هست خدای نکرده جنین مشکلی داشته باشه دیگه اصلا انجام نده

من ۱۱هفته فهمیدم

از هشت هفته سلفری میشه داد

جنسیت دقیق از ۱۴ هفتگی به بعد معلومه.
من تو انتی هم جتسیتش معلوم بود تا حدی

در اصل ۱۰ هفتگی میشه.
زود نری که خطا داره
من ۱۲ هفته رفتم
هزینه با سونو ۱۰ تومن
جوابش هم ده روزه اومد

من ۱۷ هفته رفتم واس جنسیت قشنگم💕

از ۸ هفته میشه سلفری داد

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری
خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر🫀 مامان رادمهر🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری