۱۰ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

منم جواب سلفریم دیروز اومد نینیم دختره به همه خبر دادم😃

برای پسر ۹۸ تا ۹۹درصد درسته برای دختر ۹۰ تا ۹۵ درصد

سلام عزیزم ازمایش سلفری فقط واسه جنسیت یا نه؟ بعد میشه بگین هزینش چقدر بود

۹۸٪ درسته
دیگه شانست با اون ۲٪ خطا نباشه😂
منم سلفری دادم به نزدیکا گفتم..منتظرم انومالی هم بدم دیگ بقیه هم خبردار بشن
چون عمه هام خیلی استرس دارن🤣میخوام از نگرانی در بیان شب راحت بخوابن

بله عزیزم

بله عزیزم

من تصمیم گرفتم نگم تا وقتی شکمم خودش گویای همه چیز باشه😉 دختر از فردا زنگ میزنن هی سوال میپرسن خواب و خوراک برات نمیمونه

شما برا چی سلفری دادید

بله دقیق میگن بچه پسره یا دختر

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته چهلم بارداری
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری