خانما شیرازی کالابرگتون و از کجا گرفتین؟

۵ پاسخ

ازسوپری سرکوچمون

اونروز نگین بودم گفت سبد کالا هست؟ گفتم نه
نگین هم میده

من چارا سرباز یه فروشگاه هست از اونجا گرفتم قیمتاشم خوب بود

مگه کالا برگ میدن

نگرفتم مادهک8هستیم

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا ۴ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی