۴ پاسخ

من تو اینستا دیدم ۱۰ دیقه قبل از تزریق واکسن میگن جای نزریقو پماد زایلاپی بزنی ک بی حس بشه دردش نگیره استامینوفن هم بدی

کاریش نمیشه کرد عزیزم خیلیا گفتن بهم ک یه نیم قبلشش استا بده ولی دکترش گفت کار درستی نیست بعد تزریق بهش بدی بهتره
و مرتب هر ۴ ساعت بده ک تب نکنه اذیتت بشه

یه روز قبل واکسن بر حسب وزنش بهش استامینوفن بده هم تب نمیکنه هم دردش کمتر میشه

بهش استا بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی