۵ پاسخ

منم میخاره ولی خیلی نوک سینه هام درد می‌کنه نمیشه دست زد

منم هفته ی تو بودم دیوونه میشدم از شدت خارش
کره بدن خریدم از اون استفاده کردم بهتر شد الان اصلا نمیخاره دیگ

نمیدونم برای منم میخاره

برای اینکه دارع بزرگ میشه کرم دست و صورت بزن یا وازلین

اینا طبیعیه برا منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری