۲ پاسخ

منم چن روزی شد قطره بزن خوب میشه

سرما میخوره باد میخوره
پسر من مجرای اشکیش از اول بسته بوده اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱ سالگی