۴ پاسخ

۱۲هفته

دکترت میگه بهت. ولی معمولا بعد از ۱۲

هفته ۱۲ همون روزی که سونو انتی انجام میدی باید با نتیجه سونو بری برای غربالگری اول هر ۲ توی یک روز باید انجام بشن

دکترت طبق سونو تشکبل قلب و چیزی ک تو سونو میبینه بهت تایم میده
ب من گفت هفته ۱۳برو

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری