قرص اوژانسی تو شیردهی ضرر نداره؟

۴ پاسخ

قرص اورژانسی تنسی بخور

بهترازحاملگیه
بخور
منم‌خوردم

منم خوردم ۴۵روزبعدزایمان،بهترازحاملگیه

تو حالت عادی هم قرص اورژانسی اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۹ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی