۲۳ پاسخ

😐😐😐

دختره

دختر چون پسر یکی خیلی روشن یکی از خط ها کم رنگ

دوجنسه🤪

معلومه دلت پسر میخاد.انشالله همونی ک بخای بشه

پسره..

بنظرم پسرو

پسر 🤣🤣

انشالله پسر سالم هس

اختلاف سنی کم میخواستی گلی؟ چون بچه ات انگار یک سال و یک ماهشه

یاخدا بکجا داریم میرسیم بعضیا عقلشون داره کم میشه

خیلی پررنگ شده دختره

دختر.

دختره

اون وسط خط دوم سمت سی عکس یه آلت افتاده احتمالا پسره 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

پسررر

تو دیگه هورمونات زیادی قاطی شده

😒😒😒

غیب میپرسی😂😂

پناه بر خدا

من حس ميكنم دوقلوعه دوتا دختر😉😂😂😂

مگ از روی بی بی چک هم میشه 😍😍😣😂😂😂😂😂😣😣😣

جان؟😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا ۲ سالگی
مامان ❤️Aylin❤️ مامان ❤️Aylin❤️ ۲ سالگی
مامان ارسلان جون✨💚 مامان ارسلان جون✨💚 ۲ سالگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی