خانوما شربت خاکشیر بخورم خوبه؟!

۴ پاسخ

من خاکشیر با تخم شربتی رو میخورم دیگه نمیدونم فایده داره یانه

اره عالیه برا نرم شدن دهانه رحم

ن بچ‌ مدفوع میکنه

چرا می‌خوایی بخوری بگو مام بدونیم

سوال های مرتبط

مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی