دلیل این همه سوزش معده و مری چیه 😭

۸ پاسخ

بچه مودرمیارع برا همینه

وااای منم به همین درد مبتلام
با هیچی هم خوب نمیشم فقط تحمل

فشاری که بچه به دستگاه گوارش میاره 😁

منم هستم میگن بچه داره مو در میاره میسوزه
من از ۲۰ هفتگی دارم فک کنم بچه ام مثل میمون پشمالو هست 😅

ب نام خدا حاملگی😁

منم هستم هیچی جواب نمی‌ده من فاموتدین میخورم ولی به سختی بعد یکی دوساعت شاید اثر کنه بعد که یه چیز دیگه خوردم دوباره شروع می‌کنه

یکم اب و زنجبیل بخور

منم‌هستم‌اوووو

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان تابان مامان تابان ۶ ماهگی