جای بخیه طبیعیم درد میکنه تا کی اینطوریه

۳ پاسخ

مال منم همینطوره

من هنوز درد دارم و همیشگی هم هست برام

من هنوزم بعضی وقتا درد میگیره و تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی