علائم دندون در آوردن کوچولوتون چی بود؟

۲ پاسخ

تب و اسهال ولی اصلا ابریزش دهن و ورم لثه و..نداشت

گریه زیاد و آب دهنش زیاد میاد

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان 🌹 &nela مامان 🌹 &nela ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان آتیلا مامان آتیلا ۹ ماهگی
مامان ❤😍RastaJan😍❤ مامان ❤😍RastaJan😍❤ ۱ سالگی