۴ پاسخ

یایبوست داری یاعفونت..منم وفتی عفونت بگیرم مقعدم گاهی تیرمیکشه دیگه میفهمم ازاونه..یااینکه نزدیک پریودیم باشه

علامت بواسیله عزیزم برو دکتر مادر شوهرم اونجوری بعد زایمان خیلی اینجوری میشن

ببین من بعد زایمان ک نفخ میکردم اینجور میشدم ببین غذاهای باد دار مث لوبیا نخود خوردی ؟ یا تست کن وقتی میخوری اینجور میشی؟

و دوم اگ درد از نفخ نبس شاید هموروئید ، تو نت بخون در موردش پماد داره میزنی خوب میشب باز از عوارض بارداری

نفخ نداری؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۶ ماهگی