۷ پاسخ

عزیزم اگر شکم اول باشی ۳۹هفته تمام

من ۳۸ و ۳ روز زایمان کردم

بهترین حالت ۳۸ هفته و ۴ روز

میگن ۳۸ هفته و ۴ روز دیگ بهترینه ولی از ۳۷ ب بعد زایمان میکنن

معمولاً ۳۷ هفته و ۳-۴ روز

مامان ابوالفضل سیسمونی هم چیزی گرفتی

اکثرا ۳۷ و ۳۸ سزارین میشن

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان ماسال🩷🎀 مامان ماسال🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی