کسی بوده سه ماه اول تهوع نداشته بعدش گرفته

۷ پاسخ

اره درسته بنظر من .. چون من خیلی حالت تهوع داشتم سردخترم ولی واسه پسرام نداشتم

سلام خوبین من غربالگری اولی رفتم گفت نی نی پسره غربالگری دومی و رفتم گفت دختره کدوم درستن

من😐😐

بله خداروشکر من ماه پنجم هستم و از اول هیچ تهوعی نداشتم خیلی خوبه که تهوع نداشته باشید که!!

من الان هفته ششمم تهوع ندارم

من سماهمه ندارم خدانکنه بگیرم چون الانشم اشتهام صفزه

منننن😭😭

سوال های مرتبط

مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته دوازدهم بارداری