به پسر می خوره یا دختر ضربان قلبشم ۱۶۷

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم اصلا جنسیت به ضربان قلب ربطی نداره
ضربان قلب نی نی من هم توی سونو قلب هم سونو ان تی هردو 164 بود
جنسیتش پسر بود

نمیدونم چقد درسته یا نه ولی میگن ضربان بالای ۱۴۰دختره برای منم بالای ۱۴۰ بود و دختر هم شد🩷

فکر کنم دخمله

انشالله صحیح و سالم بغل بگیریش

دختره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس مامان مهدیس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیدرضا مامان امیدرضا هفته چهاردهم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری