۲ پاسخ

عسل طبیعی بزن روش دو سه روز بعد میوفته

باید از دسشویی که میایی با سشوار خشک کنی و بتادین بزنی.من تتراسایکلین چشمی هم میزدم که هم نکشه رو پدم درد بیاد هم عفونت نکنه.

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۲ ماهگی