بعد از چهار روز تاخیری همچنان منفی 🤕

تصویر
۶ پاسخ

چرا هممون تاخیرداریم بیبی چکمونم منفی میشه🥺

تست خون بده جوابش هرچی که بود برو دکتر زنان

سلام
چند روز بعد از تاخیر ازمایش دادید؟

این تست روژان خودکاری به شدت دقیقه من خود دکتر بهم میگه همیشه روژان خودکاری بزن حتی قبل موعد هم نشون میدن

برو آزمایش

بزار یه هفته بشه اگه بازم نشدم یا منفی شد میرم تست خون میدم

سوال های مرتبط

🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد