۵ پاسخ

سلام مبارکه عزیزم روزچندتاخیرزدی

عالـــــــــــــــــــــــیه مبارکه به دم کن بخور هم ابشو هم پختشو بخور برا رشد قلب سیستم عصبی محافظت از جنین لکه بینی نمیکنی به بخوری

عااااااالیه
مبارکت باشه ان شاااااااااااااءالله خیرشو ببینی

اره گلم مراقبت یادت نره دوران بارداری😊

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری