۱۳ پاسخ

شماره چهار خطر ناکه من دختر بزرگم یکسالو نیمش بود سوار همین تاب بود محافظ جلوش شکست با دهن خورد زمین دندونای بالاییش از لب پایینش دراومده بود قشنگ جای دوتا دندون سوراخ شده بود بردم بخیه زدن خیلی خطرناکه

تصویر

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

یک و سه مدلش یکی پسرم داشته ولی میشینه خیلی میاد پایین جمع کردم
2هم خوب نیس داخل خانه بازی سوارش کردم هی می امد جلو

من 3 و 4 دارم
3 بی نهایت عالی بود
از روز اول استفاده کرد تا همین قبل عید دگ جا نمیشد توش جمع کردم

سه من گرفتم

والا دنیز و از ۸ ماهگی تا حالا شماره ۴ مدل یونیکورن رو گرفتم براش میشینم پیشش بازی میکنه الهی شکر نه مشکلی بوده نه خطری داشته توش که میشینه من شاید تنهاشم بذارم چون کاملا امنه خواستی عگسم میدم

من از اول مدل ۳ گرفتم خوبه فقط باید بارفیکس محکم ببندی

دختر من ۱ داره کوچیک شده دیگ وزنشون ک میره بالا میاه پایه تکون میخوره
میخواییم چ
وصلش کنیم بارفیکس
ب نظرم ۳ خوبه

۳رو پسر من داره

یک وسه من پسرم داره خیلی خوبه

چهارو نگیر خطرناکه بچه میچرخه کله میشه

پسرمن از سومی داره ولی جمعش کردم

۱و۳

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی