۵ پاسخ

اگر کمرنگ و بو نداره یعنی عفونت کم هست
ولی دارو نمیشه مصرف کرد
و فقط بعد هر بار دستشویی باید با باد سشوار خودتون خشک کنید

جنسیت بچه ت چی بود؟

منم دارم عزیزم دکترم آزمایش نوشت برام رفتم از ترشحم نمونه برداری کردن عفونت نبود
دکترم گفت گاهی سرکه رو با آب قاطی کن خودتو بشور

مشکلی نیس نگران نباش شاید از سرپا بودن زیاد باشه چون من وقتی زیاد سرپام ایطور میشم
سعی کن بیشتر استراحت کنی

منم گاهی همین رو دارم گاهی کوچیک و گاهی اندازه نصف یک بند انگشت
شادی عادی باشه🤔

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا💞 مامان معجزه خدا💞 ۵ ماهگی