بچههااین چ ازمایشه؟

تصویر
۳ پاسخ

۱۰ساعت ناشتا باشم خوبه؟

همون قند خون و تیروئید و اینا

آزمایشات تکمیلین گلم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی