خانما چقد بعد معاینه تحریکی زایمان کردین ؟

۵ پاسخ

منم ساعت ۲ بعد ساعت ۶ونیم زایمان کردم

من بعد از چهار روز

نه شب معاینه شدم ۱۲ ظهر روز بعد با آمپول فشار زایمان کردم

فرداش ساعت ۴زایمان کردم

صبح معاینه شدم ۱۲شب دردم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی