۴ پاسخ

من هفته پیش معاینه شدم .این هفته هم یکشنبه و امروز معاینه شدم اصلا لکه بینی ندارم

من معاینه تحریکی شدم همون 2 ساعت بعدش درد داشتم ولی تموم شد و 10 روز بعد زایمان کردم

با اینکه هرررر روز ورزش و پیاده روی داشتم 3 ساعت

سوال منم هست معاینه تحریکی شدم نه درد نه لکه بینی هیچی ندارم

من معاینه تحریکی شدم سر پسر اولم بعد دوروز زایمان کردم البته 40 هفتمم شده بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد