تا چند روز تاخیر تو پریودی طبیعیه

۳ پاسخ

یک هفته. بعدش غیرطبیعیه

چندروزی نیس عزیزم ممکنه هورمونابه هم بریزن
من ماه پیش ده روز عقب انداختم

فکر کنم تا۵روز ۶روز منم تاخیری دارم ولی درد هم خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان آیهان و جوجو مامان آیهان و جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری