قشنگا چهار روز تاخیر تو پریود طبیعیه؟

۵ پاسخ

اگه ماه های قبلم اینجوری بودی اره ولی اگه نه یهتره یک تست بارداری بخری

ده روز زودتر و دیرتر طبیعیه بله

من دو روز عقب انداختم پریود بودم 😕

اره به خیلی چیزا ربط داره

اره
من ماه پیش ۱۰ ۱۲ روز داشتم اخر تیت گرفتم زدم منفی شد یه ساعت بعد پریود شدم
به خاطر استرس و ایناس

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری