۹ پاسخ

من سونو ان تی رفتم ۳۵۰۰ و ازمایش غربالگری اول ۱۷۰۰ شد

سونو و ازمایش باهم ۱ونیم شد

آزمایش ۷۴۰
سونو ۱۳۰۰

من هفتم رفتم ۱و ۳۰۰شد

من دو ماه پیش، دادم
ازمایش ۷۰۰
سونو ۹۰۰

من بیمم تامین اجتماعیه چهارشنبه هفته قبل رفتم سونو۸۵۰ تومن هزینش شد و ازمایش هم یک میلیون گرفت

سونوگرافی
آزمایش
۱/۶۰۰

کلا ۱۵۰۰تقریبا ازمایش و سنو

آزمایش ۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی