مامانا کوچولوهاتونو چند روزگی بردین پیش متخصص؟؟

۹ پاسخ

۷۲ ساعت بعد از تولد

شقایق عکس حامیم بذار ببینمش🥹🥹🙏🏼🙏🏼

من پنج روزگی

آنقدر که خوردم به تعطیلات ۱۵روزگی

من پنج روزگی بردم بهداشت برای غربالگری همونجا دیدن گفتن زردی نداره دیگه نبردم متخصص تا 40 روزگی که دل درد گرفت و رفلاکس اون موقع بردم

۳ روزش بود بردم

از ۳روزگی‌بردمش برا چک زردی ۳بار‌دوبارم‌بردم‌برا چیزای دیگه‌ همشونم‌چک‌کامل میکردن

۳ روزگی

۳روزگی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی