۴ پاسخ

آره خدا رو شکر عالیه. فقط یکم آب دور جنین زیاده. هندونه و آب میوه و شیرینی جات نخور

اره این روزا همش هس میکنم نکنه بچم زودتر از موعدش بیاد اخه ابریزش زیاد داشتم

استرسی هستی!؟

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد