سونوگرافیم خوبه زایمانم طبیعی ووزن بچم خوبه

تصویر
۲ پاسخ

گفت وزنش خوبه!

اره خیلی خوبه وزن بچت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان shahan مامان shahan ۱ ماهگی
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا 👬 آرتا مامان آریا 👬 آرتا ۱۰ ماهگی
مامان آرسام👼🏻💙 مامان آرسام👼🏻💙 هفته سی‌وششم بارداری