سلام بچه ها من سونوگرافیم خوبه

تصویر
۳ پاسخ

برای وزنش فرنی و حبوبات مصرف کن هر شب هم دوغ محلی بخور

نرماله همه چی

خوبه بخاطر وزن چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته چهاردهم بارداری
مامان shahan مامان shahan ۱ ماهگی
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا 👬 آرتا مامان آریا 👬 آرتا ۱۰ ماهگی