خانما سونوگرافیم خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم این سونو رو چن هفته انجام دادی؟

وزن بچت کمه مثل من هرچیم میخورم بازوزنش عقبه

خوبه عزیزم

پودر لیدی میل مغزی جات تخم مرغ آبپز بستنی

اره خوبه بچه با سر هست مثل منی

همچیش خوبه فقط وزنش یکم پایین

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آرسام👼🏻💙 مامان آرسام👼🏻💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۲ ماهگی
مامان آریا 👬 آرتا مامان آریا 👬 آرتا ۱۰ ماهگی