۵ پاسخ

اگ دردش ول نشد و شدید بود ی دکتر برو

پس ان شاءالله ک هیچی نیست نگران نباش

خوب گلم حتما برو دکتر اگ تا این حد درد داری احتمالا ی گرفتگی عضلانی باشه برو حتما

در این حد رو نمیدونم ولی درد کمتر رو روی پهلوی چپ دراز میکشم خوب میشه. سونو رفتی تا حالا؟

سونو رفتی تاحالا؟

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی